Merhaba sevgili anneler oğlum şu an tam 24 aylık ve 26 aylıkken kreşe vermeyi düşünüyorum henüz tuvalet eğitimi almadı çünkü hazır olduğuna dair bir mesaj vermedi hiç ( gece kuru uyanma bez bağlatmak istememe ya da çiş kaka yapınca hemen bezi çıkarmak isteme gibi şeyler yok hiç) bugün kreş ile yaptığım görüşmede Biz tuvelet eğitimi veriyoruz dedi. Sizlerden bu yaş grubunda kreşe bezli başlayanlar nasıl bir yol izledi kreşlerin bu konudaki tutumları nasıl bilgi verebilirseniz sevinirim. Bezini bir başkasının değiştirecek olması bile tedirgin ediyor ama gelişimi sağlığı için kreşe gitmesi şart.