Kizim 19 aylik bu ara gercekten oturup hungur hungur aglayasim var..ne kahvalti ne yemek ne temizlik yapabiliyorum..ev curcuna..bir saniye gozumden ayirmiyorum ona ragmen ustume atlayip duruyor. 2gun once odadan cikmadik yine gozumun onunde koltuktan dusup kafasini sisirdi acilde aldik solugu..asla zaptedemiyorum..surekli ayakkabilari aliyor zaten disari cikmak istiyor hava soguk sitede de degiliz oyle bi imkanda yok benden sıkılıyor arkadasi yok…surekli aglama, ısrar dedigini yaptirma klasik 2yas sendromundayiz…
Bunun disinda da nerde zarar verecek seyler var oradatuz.saksi devirme piriz kurcalama agiza bisiyler atma..oyuncklar oylece duruyor evde var gucuyle kosuyor 😅
uyku sorunumuz hic yoktu uykuya gecerken sanki iskence ediyorm zannederler kiyamet kopuyor simdi.
Velhasil biraz arkadas ve sosyallesmesi lazim cunku biri gelse ya da bir yere gitsek cok iyi..
Var mi gonderdiginiz yerler ? Calisan biriydim evdeyim ise baslamak da istiyorum..onerebileceginiz yerleri,nasil zaptettiginizi,neler yaptiginizi yazarsaniz sevinirim 😓 sikayet etmek istemiyorum sukur saglikli yavrukarimiz ama cok bunaldim.kendime yarim saat bile ayiramiyorum surekli pesindeyim :(