Eski kotlarimin hiçbiri olmuyor. Hepsini kaldırdım dolaptan moralimi bozuyorlar. Pantolon aldım yeni 40 beden, normalde 38 giyiyordum doğumdan önce ama şimdi göbeğim ve kalcam var. Leslie 15 dk olana başladım bugün yaptım. Yememe içmeme dikkat etmeye çalışıyorum ama emzirdigim için acikiyorum sık sık. Bı de çocuğun peşinde koşarken enerjim bitiyor 9 ay 14 günlük oğlum var çok hareketli. Bu Leslie işe yarıyor mu arkadaşlar? Kaç günde etki gosteriyor? Allah aşkına moral verin ya yapmaya devam edeceğim