Ynca58 Merhaba b3n çok zorlandim 6 aylikken oldu narkozdan uyanma ani cok kotuydu surekli araliksiz agliyor ve birsey yapamıyorsunuz yani benim bebegim oyleydi. Insallah hayirlisi ile atlatir. Ameliyat zor degil korkmayin Doktorunuz guvenilirse . Dudak bagi da vardi bizim ikisini de 15 dakikada uyutup kesip yogun bakima aldilar . Uyandirmak icin yanina girdim. Şuan 10 ayligiz. Gecmis olsun