Eliffffffffffff Kızım bugün 3 aylık oldu. Sağlık ocağında kilo 5380 gr, boy 62 cm çıktı. Anne sütüyle besleniyor. Bu kilo 3 aya göre normal mi ?
Roarrr Eliffffffffffff bence burada bebek kilosu ile ilgili fikir almak doğru değil, uygulama içerisinde persentil tablosu var internet üzerinde de çok fazla kaynak var. Doktor - hemşire yorum yapmadıysa oradan bakın. Şimdi ben size bu çocuk çok cılız ya da obez olmuş desem üzülecek kendinizi yiyeceksiniz
Mommy_ Eliffffffffffff Ayda ortalama 800 gr almis. Anne sütüyle beslenen bebeğe göre gayet güzel. Fakat 2 aylıkken kaç kg di. Bir aylık aldigi gram da önemli. Ayda en az 500 gram almasi gerekir. Onun dışında doğum kilosuna göre bebeğinizin kilosu iyi durumda.
Eliffffffffffff Roarrr En son kontrolde doktor sorun yok anne sütüne devam dedi. Bu ay henüz kontrole gitmedik. Sağlık ocağındakilere de sormadım. Aslında obez olmadığından eminim. Cılız deseler de üzülmem. Sadece biraz daha beslenme düzeninde farklılıklar yapabilirim
Roarrr Eliffffffffffff anne sütünü emerken düzenleme yapmadan verin bence mama olsa belki haklısınız ama
aybkkara Eliffffffffffff anne sütüyle aldığı için normal alımı bence günlük 20 ile 30 gram alması bekleniyor demişti bana doktorum sizinki yaklaşık olarak ayda 800 gram almış sanırım normal almış yani her bebek 1 ya da 1 buçuk kilo almak zorunda değil sonuçta ☺️
Durukusunannesii Eliffffffffffff benm kızımda 2700 doğdu 3. Ayında 5.700 dü normal yani cnm takma buladar kiloyu kafana
Eliffffffffffff Durukusunannesii Anne sütüyle mi besleniyor peki? Eğer sütüm kilo aldırmıyorsa mama konusunu doktora soracağım
Roarrr Eliffffffffffff şöyle bir önerim olur 3. Ayın sonu 4. Ayın başında meme reddi başlıyor biberonla lıkır lıkır geldiği için bırakma eğilimine giriyorlar imkan varsa memeden verin hem daha çok süt emer hem de sütünüz artar
Durukusunannesii Eliffffffffffff hayır bence hiç gerek yok ben kızımı % 80 anne sütüyle besliyorum günde 1 yada 2 kere mama veryrm
Eliffffffffffff Roarrr Doğduğunda küveze girdi. Çok uğraştım meme için ama olmadı. Ben de en sonunda bırakıp tamamen biberona geçtim. Yani ilk günden beri biberon almadığı gün yok. Artık emmesi çok zor.
Eliffffffffffff Durukusunannesii Çok şükür her şey normal o zaman. Sağlıklı olsun bebeklerimiz. Kilo da önemli sonuçta. Anne sütünü değerlendirmem için bana fikir veriyor kilo