Canım bende 3 ay oldu doğum yapalı. Geçen hafta adet oldum bende bi sıkıntı yaşamadım ben. Sütüm geliyordu tadında bi değişiklik olsa bebeğim de tepki vermedi. Benim annem doğum yaptıktan 40 I çıktıktan sonra adet olmuş bu biraz genetik diyorlar. BÜnye meselesi