Selam güzel anneler.
Ağırlıklı olarak sol elini uzatıp tutuyor herşeyi.
Sağına yüklenmeli miyim yoksa akışına bırakmalı mıyım bilemedim.
Solak olabilir yani bunda bir sıkıntı yok ama bu aylarda belli olabilir mi? Yoksa kasları gelişsin diye sağ eline de yüklenmeli miyim?
Yaşayan ve doktor tavsiyesi alan falan var mı?
Teşekkür ederim şimdiden 💓