Birceninannesi Merhaba arkadaşlar bu kolyelerden yaptıran yaptrıdığı yerden memnun kalan var mı? İleride kızıma hatıra kalsın istiyorum elimde ilk kestiğimiz saçları var onlarla ve sütümle böyle bşy yaptrmak istiyorum çok hoşuma gitti çok anlamlı buldum💜
Minikpandailay Birceninannesi yaa ne guzel bekliyim burda çok istedim şuan yaptırmak bilen çıkar ins. 😍
Tuba Birceninannesi Böyle bir şey yapıldığını bir çok kez duymuştum ama böyle hoş bir model hiç görmemiştim☺️ İnşallah güzel bir öneride bulunacak biri çıkar💜
hzlssmoom Birceninannesi kuzenim yapıyor canım ama nasıl istediğin gibi bilmiyorum ama oda böyle resimler paylaşıyor
Kubrasarigul Birceninannesi ben yaptırdım çok da memnunum gerçekten çok anlamlı güzel bir anı oluyor ☺️
Birceninannesi Minikpandailay yaa dimi ben de bayıldım😍 bi kaç instagram sayfasında gördüm ama ne kadar güvenilir nasıl yollanır bilemedim
Minikpandailay Birceninannesi ya instagrama ben pek güvenemiyorum nedense 🙊 bende araştıracağım güvenilir sayfa bulursam yazarım 🎀
Nur_Sel Birceninannesi Birceninannesi instagramda epoksiseyler sayfasından yaptırabilirsiniz gönül rahatlığıylada güvenebilirsiniz.
Birceninannesi Tuba Benim ilk bebeğim ilk tecrübem yeni yeni keşfediyorum her şeyi😊 dün gördüm ve bugün hemen sormak istedim bakalım çıkar inş🙏🏻
Tuba Birceninannesi bende ilk oğlumda duymuştum ama gördüklerimde böyle değildi. Bu baya hoş ☺️ Artık emzirmiyorum ama emziriyor olsaydım bende düşünürdüm aynı modelden💜
Denizin_Annesii Tuba süt olmasa da oluyor siz ne gönderirseniz tırnak göbek bağı saç çocuğunuza özel ne sakladıysanız koyuyorlar modeli de size sorarak yapıyorlar beyaz zemin çoğu sütlü gibi duruyor
Birceninannesi Denizin_Annesii baktım sayfaya çok güzel dizaynlar varmış😊 peki kargoyla mı yolladınız sütünüzle saçı
Denizin_Annesii Birceninannesi evet kargoyla yolladım ben karşıladım gönderirken de onlar karşılayacak kargoyu
Birceninannesi Kubrasarigul bence de😍 siz nerden yaptrdınız link atabilir msnz bir de nasıl ulaştrdınız sütü ve saçı kargoyla mı
Kubrasarigul Birceninannesi Birceninannesi 15 Cc süt sağıp süt saklama poşetine koyuyorsunuz bebeğin saçından 3 tutam kesip onu da poşete kargoya verip gidiyor karşı taraf kesilen saça yeter ya da az diyor öncesinde ben eşimede anahtarlık yaptırmıştım ikisine 590 lira verdim linki de atayım hemen
Masal61 Birceninannesi Ben yaptırdım canım eşime de yüzüğünü yaptırdım hatta onda da süt ve saç var çok güzel çok anlamlı bir hediye 😍
Birceninannesi Mrvlshn55_ öyle mi ne kadar fiyat verdiler ve nereye sormuştunuz hatırlıyosanız yazabilir misiniz
Birceninannesi turucukafalikiz fotoğraftaki alttaki beyaz olan anne sütü üstündeki harfi de bebeğin saçlarından yapıyolar nasıl yapıldığına dair benm de fikrim yok ama içerik böyle😊