Bence hiç bir şey yok bebeğinizde. Benim oğlum da 10 ay 23 günlük. Aynı şeyleri yapıyor. Dişlerinin çıktığını elimi ısırınca anladım hep. Altta 2 diş var. Üst 2 daha 3-4 gün önce patlamış elimi ısırınca anladım. Damakları şişmişti,iştahsızlık vardı sadece ama bekliyordum. Benimki de istediği zaman bakıyor istediği zaman bakmıyor ismine. Keyfine bağlı olarak yaptığını düşünüyorum. Çünkü o an başka bişeyle ilgileniyor ve bakmak istemiyor. Ama hıı hiii falan yapıyor bakmadan da olsa 😂 şükredelim bence