bayb1 ilk oğlumda doktorumuz yaptığı takiplerden hiç birinde kan testi istememişti bebeğim 9 aylık olduğun da herkesten kan ilacı kullandıklarını duymuştum tam 9 yıl önce sağlık Ocağı dağıtıyordu ücretsiz ve biz özele gittiğimiz için ben hiç bilmiyordum kan ilacı kullanılacağını ve doktorumuza çok kızmıştım Nasıl kan tahlili yapmaz ve sağlık bakanlığının dağıttı kan takviyesini bize önermez diye bana şu açıklamayı yapmıştı uzman bir hekim bir bebeğe baktığında gözlerinden tırnaklarından ve bir çok yerinden bebeğin kansız olup olmadığını anlayabilir bunuda bebeklerde kan alarak yapıyorlarsa uzman değildir demişti yine çok kızdım ve başka doktora gidip kan tahlili yaptırdım bebeğimin kanı gayet iyi çıkmıştı 13 lerde ve 2010 yılında sağlık bakanlığının dağıttığı tüm kan ilaçlarıda toplatılmıştı ve bizim doktorumuz gerçekten çok haklıydı oğlum 9 yaşına geldi hiç bir takviyede kullanmadık doktorumuz sayesinde bin şükür bir sıkıntıda yaşamadık akademik olarakta yaşıtlarının üstünde demem oki doktor seçimide çok önemli bizim doktorumuz çok kızardı en ufak birşeyde bebeklerden kan alınmasına ama bebeğinizi takip eden doktorunuz eğer gerekli gördüyse mutlaka şüphelenmiştir yaptırmalısınız o halde