Emin ol aç değildir, uykusu geliyordur uyuyamıyordur. Benimde bebeğim 39 günlük. Bir gün 2 buşuk saat ağladı sesi kısılana kadar aç değildi, gazında yoktu çocuğumun uykusu geliyormuşta ben anlayamamışım. Bebişlerimizi tanıyana kadar biraz zaman geçecek 🥰