Egemmmm biz ikizlerden birini 9. ayın sonunda biraktirdik,azaltarak denedik olmadı yani 90 CC verirken her 3 günde bir 30 CC alaztilan yöntemle denedik malesef 1 saat sonra tekrar uynamaya başladı.Bizde bunu beceremeyince birden kestik,gece uyandi kucak yapıp mama yok uyku zamanı dedik,babası destek oldu.
Oturması ve uyanmamasi ortalama 15 gün sürdü.