Feyyyzza bu kadarken yedir gazını al uyut üçgeninde yaşıyorsun ,fazlaca da uyuyorlar.Acikcasi 3 aya kadar cahillik bilmemezlik dışında ben sorun yaşamadım yaninsorun bendeydi,onların bir zahmeti yok yine.Ama 3 aydan sonra ayildilar her açıdan ,sonra ataklar ,çevreyi farketmeleri ,uyku destekleri vb…hepsi bır süreç her ay farklı çıkmazlar oluyor,gazla çok uğraşmıştık mesela,çok ağlıyordum hicbisey yapamadığım için,hepsi geçti başka sorunlar başladı,1 yaşında ikizlerim şimdi sevgiler:)