Annebebek58 Kizlar bebegim 7.5 aylik oda bende grip olmuşuz sadece geniz ve burun tikanikligi var Ben aferin hap icsem olur mu iciliyor mu
Fatmanurr Annebebek58 içilmiyor. Parol minoset tarzı ilaçlara izin veriliyor. Doktora danışmadan içmeyin.
Busravebebegii Annebebek58 gecmis olsun bizde grip atlattık surekli ıhlamur ictik atlattım sadece parol içebilirmişiz ama onada gerek kalmadi