2cocukluanne222 ya şöyle söyleyeyim 3 aylık bebek sonuçta kızım ve feryat etti bildiğin normalde aşıda VS ağlamayan çocuk nasıl ağladı hadi ona tamam ben anne yüreği dayanamadım diyelim diğer hastalar da ne kadar çok ağladı bu çocuk dedi bende mi var sorn anlamadım tabi tercih meselesi ama bir daha oraya gitmem çok zorda kalmadan halen iç çekiyor yavrum saat 2 de gittik kaç saat oldu içini çeke çeke duruyor