Kızlar dün test verdim ve doktor e nabızdan sonuca bakabilirsin dedi benim e nabız üyeliğim yok zaten orda korona test sonucu yazıyor oraya tıkladım barkodu girdim TC girdim böyle kayıt bulunmadı diyor neden acaba öğleden sonra çıkıcak sonuçlar ama neden böyle diyor ki başına gelen var mı ne yapabilirim