Alparslan12 Benimki gündüz gece hiç farketmiyo en az 40 dk en fazla 1 saat uyuyo ve bu benim için çok yorucu oluyo gündüzleri yine çok önemli değil ama geceleri uyanmaktan yoruldum 5-6 kez uyanıyoruz normal mi acaba bu
Alparslan12 NazliArtuc 1 saat uyuması çok az bence kalkıp emzırıyorum altını kontrol ediyorum uyutuyorum tam uykuya dalıcam uyanıyo yorgunluğum bebeğimede yansıyo gerçekten sabaha doğru artık ilgisiz oluyorum pek emziremiyorum altını açmasam emzirdikten sonra kendi kendine uyuyo ama bide altını açarsam iki saatte uyutmaya uğrasıyorum