Dilos01 postunuzu gormedim ama şunu söyleyebilirim ben lor peynir yapip robotta çekip labne kivamina getiriyordum o şekilde yediriyordum siz başlayali daha yeni olmuş aslinda tadim yapmaniz gerekiyor mesela yoğurtla başlayip ilk gun 1 çay kaşigi 2. Gun 1 tatli kaşigi 3. Gun 1 çorba kaşigi şeklinde sonra sebzeleri yine 3 gun kuraliyla buharda haşlayip yedirmeniz gerekiyor havuç patates kabak gibi.
Çorba içun filan erken aslinda doktorunuz demedi mi bir şey