Merhaba, bebeğin yakında 2 aylık olacak ve bir süredir gogsum doluyken yani bir önceki emzirme sonrası 2 saat geçmiş olduktan sonra o dolulukla cok güzel emiyor ancak yumuşadıktan sonra emmiyor ve cığlıkla ağlıyor. Zorla tutturduğumda ise 1 saniye emip geri ağlıyor. Elimle sıktığımda süt geliyor aka kendisi çekmeden hazır istiyor :) böyle olunca diğer gogsume tutuyorum bu defada fazla emip peynirli kusuyor. Bu durumda ne onerirsiniz ?
Birde gazı vardır diye ilkinde gazını cıkartıp tekrar deniyorum ama aynı çekilde hemen süt gelemdipş icin uzunca ağlıyor