Kmerve Merhaba bebeğim 1.5 aylık göbek deliği içeride değil dışarıda ve şiş bu normal mi? Bunun için bişey yapmalı mıyım?
derodunya Kmerve evet düzeliyor canım korkma bizimki davul gibiydi patlayacak gibi bir göbek deliği vardı para bagla dediler vs va hic bişe yapmadım geçti
Kmerve derodunya evet banada bağla dediler, bağlamadım en iyisi tecrübeli annelere sormak dedim 🤗 çok teşekkür ederim