canzuu Arkadaşlar 7 aylık bebegime yurume arkadaşı almak istiyorum, memnun kaldiginiz, önereceğiniz bir oyun arkadasina ihtiyacim var. Kullanisli oluyo mu, hangisini tavsiye edersiniz?
Ilbilge canzuu ben kullandım bime gelen pilsan yürüme arkadaşını almıştım 8 aylık falandı heralde oğlum şimdi 13.5 aylık hala ortada biz çok severek kullandık