Mervemtlr1310 Biz 5 buçuk aylığız doktorumuz su vermeye başlayın dedi, sizler gün içerisinde ne kadar veriyorsunuz ? Oğlum her teklif ettiğimde içiyor bu zamana kadar hiç vermemiştik. Sizler ne zaman su vermeye başladınız? 🤷♀️
CigdeminMevasi Mervemtlr1310 5,5 aylıkkn ek goda ile birlkte cermeye başladm emme ve yemek sonrası verdm istediği kadar beslenme öncesi verirsen suyla karnını şişirip yemek yemeyebilir yada emmeyebilir
Nuraykacar Mervemtlr1310 Benim bebeğim mamayla beslendiği için 1 2 çay kaşığıyla hep verdim şuan 5 aylık
P_M_A Nuraykacar benim bebeğimde sadece mama ile besleniyor şuan 1ay 20 günlük bende vermelimiyim acaba 2 3 günde Bi Bi çay kaşığı kadar
Skbn01 P_M_A sadece mamayla besleniyorsa günde 1 2 çay kaşığı vermelisiniz,benim kızımda 6.aya kadar sadece mama ile beslendi doktor vermelisin demişti..
Nuraykacar P_M_A canım bizim doktorumuz vermemi söylemişti çünkü mama agzında pütürlü bırakıyor dilinin üstü pamukçuk hiç olmamıştı sen yinede doktoruna sor ama versen hiç bişey olmaz
P_M_A Skbn01 dün çocuk doktoruna gittim ve sadece mama içtiğini söyledim su nane suyu rezene kimyon anason VS. Hiç birini verme dedi bende şimdiye kadar az az veriyodum ama o öyle diyince of bu doktorlar cidden bilmiyor ya hepsi ayrı bişi diyor
Skbn01 P_M_A evet haklısın hepsi farkli bir şey söylüyor ama ben vermiştim,5.aydan sonra zaten biberona koyup verdim şu an 16 aylık. Sen yine de içinden nasıl geliyorsa öyle yap canım annesi sensin daha iyi bilirsin..
Busrabektas Mervemtlr1310 sadece mama ile beslendigi icin 4.aydan itibaren az az verdim ek gida ile birlikte 30-60 cc arasi icmeye basladi simdi 7 bucuk aylik 90-100 cc ye yakin iciyor artik.
Mervemtlr1310 Biz anne sütüyle devam ediyoruz, ara ara mama veriyorum bu aylarda çok hareketliler memeden sonra mama teklif ettiğimde hiç geri çevirmiyor, suyuda mamadan sonra vermeye başladım bugün 3 tatlı kaşığı içti sanki daha versem içecek gibiydi
YavruKurdum 3 aylıkken damla damla veriyordum. 5.ayinda biberona koydum ne kadar isterse kendi içiyordu
bburcu Mervemtlr1310 4 aylıkken başladık. Doktor 125 ml e kadar içebilir dedi ama kızım 50 içiyor en fazla bende zorlamıyorum
Skbn01 P_M_A takılma inanki hepimizin çevresinde var kapat kulaklarını içinden ne geliyorsa öyle yap elaleme kalırsak halimiz duman
Meflug Mervemtlr1310 kronolojik 7 aylık duzeltilmis 4 aylık. Doktorumuz ek gıdaya da başlattı pazartesi kontrolde sordum su vereyim mi diye hayır daha değil dedi o yüzden su vermiyorum ben🙄
hulya1406 Mervemtlr1310 hemşiremiz 3 aylıkken vermeye başlayabilirsin bir iki çay kaşığı dedi ara ara veriyorum hem dili beyazlaşmamış oluyor.4 aylığız seve seve içiyor artık ☺️