Kızlar,kızım 6aylık sabah uyanınca yanıma alırım oynuyoruz,çizgi film izliyoruz.Ama hep etrafına yastık,yorgan koyuyorum.bu etrafında dönüyordu ama kenara çıkmıyordu.Bir anda nasıl oldusa uykuya dalmışım kısacık bide ses duydum.Gözümü açtım kızım yanımda yok ve ses te gelmiyor.Bide baktım yastıkla beraber yerde.Ama ağlamıyordu kucağıma aldım ve gülüyordu.Bilmiyorum ama bir yerlere deydi mi yoksa yok.Korkuyorum böyle ağlamadan falan bir yere değdiyse korkulu bir şey olur mu?