Kızım 9aylık ama öyle hareketli ki size anlatamam. Emeklediği yetmiyomuş gibi peşimizden koşar gibi hareket ediyo. Kucağımıza aldığımızda kendini yere atmaya çalışıyo yerdeykende kucağa gelmek istiyo. Doğduğundn beri çok hareketli zaten ama gittikçe dahada zorlaşıyo. Tutunarak ayağa kalkıyo kalkınca tekrar oturamıyo ağlıyo bazen düşüyo o zamanda ağlıyo. Her şey hemen ilgisini çekiyo ama saniyesine tekrar bize odaklanıyo. Artık öyle yoruldum ki anlatamam. Çok mızmız ayrıca. Uyku düzenide diş yüzünden mahvoldu zaten. Enerjisini nasıl attırabilirim evde? Dışarı her gün çıkaramıyorum havalar iyi değil diye. Öneriniz varmı bu konuyla alakalı?