Gamzee3 9 aylık 5 aylıkken kapalıydı eliyle açtı Dr bana sormadan pat diye neye uğradığımi şaştım ozmndan beri kziim bezini açtığımda bacaklarını kapıyor hiç bir şekilde açmıyor travma oldu yani bu durumdan şuan 1 aydır kapalı iğne deliği kdr bı açıklık var götürdüm krem yazdı 5 gün kullan dedi ama çok araştırdik hiç kimse önermiyor östrojen hormonu var diye bende kullanmak istemiyorum korkumdan