miracinannesi30 Bebeğim 5 gün sonra 5 aylik olacak önce 3 saatte 90 cc mama iciyordu ama artik 2 saatte hatta bazen 1 buçuk saatte 90 cc iciyor arttiriyorum reflüsu var bu defada kusuyor acaba normalmi mama mi yetersiz geliyor anlayamiyorum 😔
Mu-Mi miracinannesi30 merhaba bizde mamaya yeni başladık 5 aylik olucaz 1 hafta sonra 90 cc zor iciriyorum siz o aylarda ne kadar veriyodunuz acaba
yaseminnyasar miracinannesi30 atak donemlerinde cok acikma yada istahsizlik olabiliyor birde galiba artik ek gidaya gecmek istiyorlar doymuyolar benim kizimde 5.5 aylik daha gecmedik kati gidaya ama gecince rahatlicak sanki daha iyi doycak gibi geliyor
Fatosemir miracinannesi30 ama 90 cc az değil mi annesi. 150 cc verseniz en azından 3 saate kadar kalabilir diye düşünüyorum
Kmsal78 miracinannesi30 sma mamayi bizde kullanmistik ama benim bebegimde doymuyordu ve surekli 1 saatte bir mama vermek zorunda kaliyordum bence mamayi degistirmenizde fayda var reflusu olan bebekler icin bebelac gold ar mamasini doktorlar tavsiye ediyor benim kizimdada reflu varda onu kullandigimizdan beri kusmasi olmadi
miracinannesi30 Mu-Mi benim sütüm yeterli degildi 2 ayliktan beri mama kullaniyorum 3 aydan sonra 3 satte 90 iciyordu ama simdi 2 saatte hatta daha kisa surede bile acikabiliyor
miracinannesi30 Kmsal78 evet doktorumuz mamayi karistir bi olcek seklinde dedi siz sadece mama olarakmi kullandiniz onu acaba gaviskon kullaniyorum ama artik ilacta vermek istemiyorum
miracinannesi30 yaseminnyasar evet zaten huyuda biraz degisti 4 aydan sonra sürekli kucak istiyor ve gündüzleri cok az uyuyor
Mu-Mi miracinannesi30 anladım canım çok teşekkür ederim peki kiloya göre mama hesabı yapabiliyomusunuz
yaseminnyasar miracinannesi30 ayni sekilde cok kotu oldu 4.ay atagi geldi gitmedi gunduz 1 saat uyurdu 20 dk uyuyor surekli bagirma hali huysuzluk anlamadim gitti disler mi acaba diye dusunuyorum bi yandan
Kmsal78 miracinannesi30 Doktorum kesinlikle baska mamayla karistirmayacaksin sadece onu kullanicaksin demisti bizde daha yeni 6 aylik olduk 5 aylikken 120 cc veriyorum kapasiteleri normalde 150 felanmis ama ben iciremiyordum fazla gelir diye suan 150 cc ye ciktik 4 5 saat mama aramaz durur oyle
Fatosemir miracinannesi30 ama doyduğundan değil reflüden kusuyor. Reflüye uykun mama alın isterseniz ve miktarı arttırın
Serapo Mrymmhmt bizimki 6 aylik bi kerede 90 çok nadir icer 60 da biberona vurmaya başlıyor.. bende hep 60 60 yapıyorum 😥çok yorucu oluyor ama acıktığını da belli ediyor … ama arkadaşın bebeği 3 aylik oda 120 veriyormuş hep 😳ama bebeği taşıyabilene helal olsun 🐥
Fatosemir Mu-Mi canım kilo/56 çıkan sonuç bi öğünde ne kadar içmesi gerektiği çıkan sonuçla da 8 çarpın o da günde ne kadar içmesi gerektiği. Ben öyle hesapladım ha oğlum içmesi gereken miktarı içiyor mu hayır 🤦🏻♀️ AMa en azından deniyorum :)