M_derya Kızlar merhaba oğlum 2 aylık ve hâlâ çok kakasını yapıyor gaz çıkarırken bile sıvı bi şekilde çıkarıyor sizce bu normal mi ???
M_derya Mrymmhmt hangi bölüme almam lazım randevu bilgi verebilir misin ilk çocuğum ne yapmam gerektiğini bilmiyorum 🙏
Twinsmomee Merhaba benim kızlarımdan biride öyleydi neredeyse her alt açmada az bir şey yapmış oluyordu gaz çıkarırken yapma gibi. Doktora sorduğumda normal demişti bir süre sonra düzeldi zaten.
M_derya Twinsmomee bende götürmek istiyorum kendini çok sıkıyor ve sürekli her emzirmemden sonra yapıyor bunu emziriyorum hemen tuvaletini yapıyor doymuyor diye de mama veriyorum bebelac ondan da olabilir mi ?
Twinsmomee M_derya ikiz benim bebeklerim ilk zamanlar biraz mama takviyesi yapmıştık bende bebelac kullanmıştım ama onunla alakası var mıdır bilemiyorum