OMG5860 Bebeğim 3 buçuk aylik meme+mama veryorum yani günde 3 kez falan ancak iciyo mama yi oda benim zorumla huzursuzlanyo memeden sonra doymadı galiba diye mama yapyorum ama yok önce biberonu güzelce tutuyo sonra mama gelince diliyle itiyo 3 4 haftadır mamayi icirmekte çok zorlanyorum smilac kullanyoduk mama yi sevmyo dite onu degistrdik ama yine aynı acaba doyuyomu desem huzursuz olmasi için de bi sebep bulamadım kafam çok karışık niye böyle olur çünkü mama değilde memeyi ne zaman teklif etsem istyo ama süt gelmeyince bu kez onada aglyo böyle bişey yaşayan varmı aranzda hangi mamayi alsam içer acaba