Öyle tiksiniyorum ki bu dünyadan nefes almak bile zor geliyor bazen. Az önce okuduğum bir haberle neye ugradığımı şaşırdım. 11 yaşındaki bir kız cocugu annesi kırmızı odada ki kumruyu izlerken hıçkırarak ağlamaya başlıyor ve annesinin cocugu sıkıştırmasıyla çocuk, anne babamda bana bunları yapıyor sen uyuduktan sonra diyor. 😭 Yorumlarda babasının üvey oldugu belirtilmiş. Benimde bir kız cocugum var ve onu bu kötü dünyadan koruyamamaktan o kadar korkuyorum ki. Cocuklar hepimizin geleceği. Ne olur canım anneler çocuklarımızı koruyalım her hareketini dikkatle takip edelim 🙏 yanınınızda olmadıgınız sürece amca, hala, dayı, teyze vs kimsenin evinde kalmasına izin vermeyin. Malesef öyle bir devirdeyiz ki artık ne gelirse önce en yakından geliyor. Hiç sevmediğim bir söz vardı babana bile güvenme ama bu sözün fazlasıyla yaşandığı bir zamandayız. 😔 Rabbim evlatlarımızı her türlü kötülükten, kötü insanlardan korusun. 🤲