Aysuduha Kzlr arkadaşımın oğlu 1 buçuk yaşında devamlı meme basını dıısiyle ısıtırp emıyormus annesı de süt yok ztn dıye uykuya geçerken verdıgını böyle yaptığını sıyledı neden öyle oluyor acaba bıberondan su ıcerken de ıstııryormus aynı biberonu