Kızlar benim doğumda kistlerim alındı 10 15 cm kadar 40 çıkana kadar zaten münasebet olmadı eşimle neredeyse 2 ay geçti ilk ilişkide kanama oldu ve 2 3 gün sürdü sonra bi hafta sonra tekrar ilişki oldu kanama olmadı şimdi tekrar oldu adet olsa bu kadar tesadüf olamaz heralde rahim ağzı kanserine işarettir diyor internette bilgisi olan var mı acaba şuan bebeği bırakıp doktorada gidemem