Ya arkadaşlar bana bi akıl verin nolur oğlum 9 aylık 1 hafta öncesinde kulak boğaz enfeksiyonu geçirdi ondan öncesinde başladı mamayi yememeye bebelac kullanıyoruz önceden bebelac gold kullanıyorduk eczanelerde hiç bi yer de bulamadigimiz icin bebelac aldik acaba begenmedigi icin mi yemiyo valla artik yildim ya su da icmiyo verdiğim zaman hemen kusuyo ek gıda olarak da çorba falan yapıyorum kasenin yarısını yiyo napicam bilmiyorum Var mı bu gibi şeyleri yaşayan bana akıl verin nolur.