Defnesmommy benim bebeğim gayet sakindi.. ama eser yok şimdi sakinliğinden bütün düzenimiz bozuldu meme sorunu kucaktan inmeme gece sık uyanma .. normalde 9 da gece uykusuna geçerdi şimdi gece 1 oluyor yok uyusada hemen uyanıyor.. göğsümde uyuyor bırakır bırakmaz uyanıyor .. iştahsızlık tavan ama geçecek inşallah rabbim sağlık versin bunlar birşey değil. Birde her bebekte böyle olmuyor elbet çok sakin geçirende vardır illa böyle olacak diye birşey yok.. ☺️