32 gün oldu doğum yapalı bebeğimi memeye alıştıramadım sagip biberonla veriyorum mama da veriyorum .artik sagmakla bas edemiyorim az geliyor bu sekilde . Hemsire ac birak zorla diyor yapiyorum ama cok agliyor bu sefer de uyuyamiyor .napabilirim anneler önerileriniz var mi bu saatten sonra alıştırmam çok mu zor ??