Esma98 Kızlar bebişim 5 aylık. Gece beslenmeden sonra gazını çok zor çıkartıyorum bazen de çok nadir cıkartamadan uyuyakalıyor
PasaAnnesii Esma98 bizimki de gaz çıkarmadan uyuyup kalıyor bugünlerde ge ce geç uyuyor zaten ondan uykusunu bolmuyorum sabah kalktığı zaman çıkarıyor
Nuray63 Uyuduğu için olabilir bende gece çok zor çıkarıyorum gündüz uyanıkken daha rahat çıkıyor gazi 😅