Sofyatomasatlas Dısarısı için giydirilecek tulum varsa tog degeri yüksek onu giydirebilirsiniz içine uzun kollu body tabi. Astronot dedikleri tulum oluyor eger yoksa cift kat battaniye iş görecektir zaten cok kısa sürüyor 1-2 fotograf temiz havayı ice cekmek , Biz burnu hafif kızarınca iceri girmiştik, ben karlı günlerde eger dısarı cıkartıcaksam öncesinde banyo ritüelini hazır edip vcıkıyorum eve girer girmez soyup banyo yaptırıyorum hem suyun sıcaklıgıyla ısınmıs oluyor hem de acık hava sonrası dus iyi geliyor ( geliyordu , artık büyüdüğü için banyo yaptırmak zor olabiliyor🙈) bir de doktorumuzun hep söylediği üsütmekten değil terletmekten korkun , terlemesi daha tehlikeli daha hastalık yapıcı diye. İstanbulda da yerler kurudu fena bir ayaz var, bakalım kar yagacak mı? keyifli günler ❤️