Gizti Arkadaşlar bebeğim 3 ay 27 günlük emmeye basladgınsa süt inanılmaz geç akmaya baslıyor eskiden memeye koyar koymaZ yutkunurdu şimdi süt gelse bile ilk 3 dk falan yoğun gelmiyor yani aşırı az geliyor buda bebeği sinirlemdiriyor neden böyle olur ki