Kızlar bebeğim derin uykudaydı bu saatte (03:10) haliyle neyse uyandı yatağımda uzanarak emzirirken elim havadaydı (ne kadar yüksekten hatırlamıyorum) öyle tele bakarken kafasına düştü çığlık çığlığa ağladı sakinleştirdim evde gezdirdim fakat derin uykudaydı haliyle çok hırçınlaştı emzirdim uyuya kaldı bi gariplik yoktu uyanıkken şimdi napmalıyım arkadaşlar??? uyanık kalamaz çok uykulu bn uyumuyorum onu izliyorum nefesi düzgün alıp veriyor