Melminnn tamamen bebeğinizin verdiği sinyaller doğrultusunda hareket etmelisiniz. Çevremde 1 yaşına kadar oturup hiç hareket etmeyen ama somrasında bildiğiniz oturduğu yerden kalkıp yürüyen bebeğe şahit oldum. Kendi kızımda 8 aylık ve karnının üstüne koyduğumda çok huysuzlanır kattiyen durmaz. 😅 Doğduğundan beri sırt kasları için çok önemli olmasına rağmen hiç durmadı. Demek istediğim her bebek kendine özgü gelişim süreci geçiriyor ve doktorunuz size bebeğininiz baş çapıdır, kilosudur bunlardan birinde gerilik olduğunu söylemedikçe (Allah korusun. 💙) hiç müdahale etmeyin, endişede etmeyin derim. 🥰 Ayrıca yürüteçle alakalı, naçizane tavsiyem bebeğiniz biraz biraz yürümeye başladıktan sonra çok zorlanırsanız alın çünkü fazlaca zararıda var. Doktor Osman Gönülal ı youtubedan takip edebilirsiniz. Tüm bu konularla alakalı güncel videoları var. 🤍