PolenLina belirtileri varsa doktora götürüp idrar testi yaptırın derim benim kizimdada vardı belirtileri ve ben gitmedim sonrasında yuksek ates 3 gun acile git gel bosuna en sonunda iyi bir ozele gittik yatis verdide oyle gecti atesi ve sonrasinda duzelmsiri enfeksiyon ihmal etmeyin goturup baktirin derim ben gitmediğime pisman olmustum bebegime bosuna okadar aciyi cektirdim