Arkadaşlar aranızda hipp tahıllı yulaflı kaşık maması kullanan varmı doktorumuz bize önerdi bugün kullanmaya başladım ama oğlum sevmedi gibi yemek istemedi 4,5 aylık şuan kilo alımı biraz az diye günde iki kere kullanmamı önerdi ayrıca paket üzerindeki ölçüler bana biraz fazla geldi onun hepsini nasıl yesin çocuk bizim gibi erken başlayanlar varsa nasıl kullanıyo bebişleriniz sevdimi