Bu mevzu biraz uzadığı için yazıyorum.Ben yaptım diye herkes böyle yapmak zorunda değil.Sana göre hurafe ve batıl bana göre değil.Ayrica taşın anlamını sordum her biri bir günü simgeliyormus,kaynatılmasınin nedeni temizlenmek anlamı içerdiği içinmiş kaynatirkende 40 tane her birine dua okunurmus duayi simgelermis her biri.O pirinç,şampuan,para…. bunları koymamdaki amaç fotoğraf çekmek hatıra kalsin diye elbette ki bu da bence bereketi simgeliyordur.Banyoya gelirsek asıl annenin olması gerekiyor evet çünkü 40 günlük lohusaligindan çıkması için,40 tane su dökülmesinin nedeni 40 gün olduğu için o günleri arınmak için gusül edilip işi bitiriyoruz.Bebegin banyosu neden oluyor çünkü anne ve bebek bir bütün olduğu için bence.Bunlari yapmanın bana göre bir sakıncası yok….