Ezgiasya 150 tle vermiştim herhalde valla tam hatırlayamadım ateşli götürmüştüm oğlumu, ama sadece muayene yapıldı başka tetkik yapılmadı boğaz enfeksiyonu olmuştu, onlarda ayrı ücret sanırım.. Birde arkadaşım beşevlerdeki Sami ulusu çok övüyordu sorarım bi istersen ordaki doktoru da..