Merhaba hanımlar ailemin yanına gelmiştim lakin aileme dayım korona bulastirmis ve onlar pozitif bende test yaptırdım bütün belirtileri bendede var ve iki çocuğum var biri 3 yaşında biri daha 4 aylık pozitif çıkarsa bebeğim ilaç kullanıyormuş bende emziriyorum ne yapicam başından gecenler anlatabilir mi