Dilcem28 meyve verme açısından cam rendeyi çok kullanıyorum sizede tavsiye ederim. Muşamba önlük alın ben oioi aldım çok pişmanım. Çocuğumun boynunu kesiyor verdiğim paraya yazık oldu. Ama oioinin şn tabağı silikonlu olduğu için beğendim önüne koyuyorum arada o yiyor. Benim 4 5 tane kaşığım var kızımın yani, anca yetiyor. Süzgecin buharında pişiriyorun sebzeleri de, ama onun ayrı bir Süzgeci var onu alırsanız da kolaylık olur tabi. Ama dert etmeyin zamanla hepsi oturuyor.