Yenianne34 doğduktan sonra ilk günlerde emzirip yatağına bırakıyordum kendi uyuyordu, sonra ne olduysa emerek uyumaya başladı, şuan 2 ay 7 günlük ve uyuması için bin takla atar olduk resmen, ya sallıyorum ya da memede uyuyor 😴 Bu işin bir sırrı varsa bana da öğretin mağdurum 😅