Miray_ve_Annesi öncelikle hayırlı olsun.
Biraz sabır gerektiriyor öncelikle, ben gümüş kapağın çok faydasını gördüm, çevreme göre benim ağrılarım onlar kadar olmamış. Yaram da fazla olmamıştı gerçekten. Sık sık zeytinyağı sürdüm, buradaki arkadaşlar tahinin üstündeki yağın çok iyi geldiğini söylüyorlar birde