Bugün 1 yaş aşısı olduk elimde sadece calpol vardi verdim ilik su ile yikadim kızımı bez ile kompres yaptim ayağımda sallıyorum yatakta yatmıyor saatlerdir ağlıyor bu gece bana boyle geçecek galiba ağrı kesici de verilmez sizler neler yaptınız arkadaşlar bana fikir verin 38 39 arası ateş