Cnnsmy bence şuan 4.ay atağı da işleri iyice karıştırmış olabilir. Bence yakında azalacak, salma kendini böyle. Bak ben sezeryan dan sonra 10gün gaz ağrısı çektim hayatımda böyle bir şey görmedim, dikişlerim patladı bana sorsan gaz ağrısından kötü değildi. O ağrıyı o yavru çekiyor inanılır gibi değil. Bu arada benim kızım da kolik ve 5.5 aylık. Seni anlamadığımı sanma. Ailenden, kayınvalidenden destek almaya çalış bir süre çok bunaldıysan.