Arkadaşlar bebeğim24 günlük emiyo ve 1 dk geçmeden emdiğini fışkırarak kusuyor geri aşırı derecede kusuyor doktora gittik gaviscon verdi sütümü sağıp içine karıştırıyorum ama o ilacıda kusuyor geri başına böyle bir durum gelen varmı napmalıyım ? Yardımcı olun lütfen